NU te costa nimic in plus sa ajuti blogul, cumparand orice prin linkurile de afiliere:
eMAG.ro, Cel.ro, PCGarage.ro, ALTEX.ro,
evoMAG.ro, Citgrup.ro, Interlink.ro, Flanco.ro, Vonino.ro, e-boda.ro, iHunt.ro, Utok.ro, Blackview.ro, G2A.com, Kinguin.net

DIGI, plin de surprize ...

Sunt client DIGI mobil de cand au lansat seviciile mobile 3G cu telefoanele ZTE/Huawei non-smart, dar gratuite. Cu semnalul am avut probleme de cateva ori, insa nu am facut reclamatii, deoarece am avut experienta cu internetul lor Fiberlink, la care problemele mici de infrastructura se rezolvau foarte repede daca cineva din zona le sesiza, iar defectiunile grave se rezolvau numai cand faceau rost de echipamente noi pentru inlocuire, oricate reclamatii am facut.


Intr-o zi am primit un SMS de la ei, ceva despre voucher de fidelizare pentru a cumpara telefoane. M-am dus la sediu si mi-am luat un Allview P5 Pro, la care ar fi trebuit sa platesc 50Lei avans in mod normal, insa suma a fost acoperita de voucher. Astfel mi-am schimbat abonamentul Complet 3 (cu telefon Allview A4 You gratuit) pe Avantaj 5 (13.50Lei => 22.50Lei) si am primit telefonul 4G "gratuit", adica inclus in pretul abonamentului, care trebuie platit minim 24 luni.


Am cumparat telefonul fara ezitare, deoarece am vazut cum merge un Allview E4 Lite pe DIGI Mobil 4G in camera mea timp de >7 luni, insa dupa 3 zile de functionare normala, in urma unei furtuni, a disparut semnalul 4G de la ambele telefoane, si am ramas cu internet 3G, la care limita e de 5GB vs. 30GB pe 4G.


Am facut o sesizare din contul meu Digicare, dupa care m-a sunat un angajat Digi. Mi-a cerut sa incerc daca merge internetul 4G si sa-l sun inapoi. Bineinteles ca nu am avut semnal 4G, iar numarul de pe care m-a sunat bineinteles ca nu exista ... probabil a uitat ca m-a sunat prin sistemul lor de call-center demodat.

Am facut inca o sesizare on-line in acelasi zi, vineri, dupa care m-a sunat un alt angajat Digi, sambata dimineata, si m-a rugat sa ma uit la semnal. Noroc ca am avut si E4 Lite-ul pe masa si am putut verifica semnalul fara sa intrerup convorbirea: 2 bare din 3. Uimit, i-am spus ca merge si am intrebat ce au facut ... la care domnisoara nu mi-a putut raspunde exact, doar ca au facut verificari ... si cam atat.


IN CONCLUZIE: KEEP CALM AND COMPLAIN - pastreaza-ti calmul si scrie o sesizare ... fiindca preturile DIGI mai includ si un gram de suport tehnic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu