NU te costa nimic in plus sa ajuti blogul, cumparand orice prin linkurile de afiliere:
eMAG.ro, Cel.ro, PCGarage.ro, ALTEX.ro,
evoMAG.ro, Citgrup.ro, Interlink.ro, Flanco.ro, Vonino.ro, e-boda.ro, iHunt.ro, Utok.ro, Blackview.ro, G2A.com, Kinguin.net

Cum a dezvoltat Tesla un motor garantat pe 1 milion de mile (1.6 milioane km)?

Filtru de ulei. Da, au instalat un mic filtru de ulei ...


Jack Rickard este un inginer software, specializat in controlere de motoare electrice, baterii si panouri solare. Deasemenea este un mare fan al masinilor electrice, cumparandu-si un Tesla Model S (prima generatie) si acum un Tesla Model 3 (tot gen. I.).

Jack a dezmembrat, documentat si reasamblat complet masina Model S, iar acum vrea sa faca acelasi lucru cu Tesla Model 3. Deocamdata s-a uitat doar putin sub fusta ... intre roti ...


Asadar marea inovatie Tesla este ca au instalat o pompa - si filtru de ulei in "cutia de viteze".
In masina Model S au folosit o solutie mai primitiva, instaland practic pale de ventilator pe una dintre axele interne. Rezultatul este acceptabil, insa particulele de metal sunt recirculate tot timpul (pana la schimbarea uleiului) iar uleiul nu circula cand motorul roteste in directia inversa. Din fericire si Model S va fi ridicat in curand la standardele 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu